alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Allt bara snurrar !

Publicerad 2013-01-29 13:51:41 i Allmänt,

Allt är så snurrigt och jag vrider mig själv ut och in !
Har kommit till en period i mitt liv då tankarna far och flänger som en karusell =S
 
Men Alfred får sin gamla mor att orka med och får mig så glad =) Han är så mysig då han går hemma och säger mamma jag tycker om dig <3
 
Pluggar klart det sista pga olika kreterier i landet, jobbar extra på Ängsgården i Sangis och busar med sonen♥
 
Funderar på omtaptsering i sovrummen då mitt sovrum är bokstavligt talat grisrosa ! och Alfreds är tråkig tapet som är trasig och fläckig ...
 
 
 
 
 
 
                                                    Sådana tapeter älskar jag som fondvägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela