alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Medecinsk grundkurs !

Publicerad 2013-02-06 11:08:00 i Allmänt,

Måste vara en kurs från helvetet uppfunnet av hin håle själv :P
Pluggade ju denna kurs klart i Skövde och
fick betyget G men komvux i Kalix e
lite bittra eller något över att
inte bara dom får ge betyg nuförtiden
så dom ansåg att endast dom kunde
 
bedöma om jag fick G så får
göra en stor jvla piss omtenta på
hela förbannade kursen
på fredag !
Sliter mitt hår, och längtar till
fredag eftermiddag då jag kan förhoppningsvis
dra en djup suck och bara NJUTA!
 

Kommentarer

Postat av: dianasdrömmar

Publicerad 2013-02-07 05:56:25

Snart fredag :)

Svar: dina så sant så :-)
Camilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela