alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Hur fungerar människor...

Publicerad 2013-02-12 18:54:00 i Allmänt,

Ska barnen eller vuxna inte kunna ha dom kläder, skor, frisyrer
smycken utseende dom är födda med eller stilen som man själv valt att skapa...
 
Tycker man ska kunna ta på sig favorittröjan vare sig den är gammal, ny, dyr billig eller begagnad utan att man får påhopp kritik eller liknande från personer...
 
Jag är så trött på det här att barn blir mobbade utfrysta mm för att deras föräldrar kanske inte har råd med den senaste mobilen osv... Även då jag gick i 1-9 var det så här, men då handlade det mest om skor och kläder...

Kommentarer

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-02-13 14:30:55

Ja det är hemskt att det ska vara så och jag tycker också det ligger hos föräldrarna hur barn beter så mot andra barn!

Sv:Okej där ser man! :)

Svar: Absolut ! Ansvaret på ett barns beetende ligger i föräldrarns engagemang och uppfostran !
Camilla

Postat av: Sojka

Publicerad 2013-02-14 11:00:59

Exakt!! Man kan inte lägga allt på lärarna även om deras ansvar också är viktigt att se vad som händer i skolan.

Svar: För i grund och botten är det vi föräldrar som uppfostrar barnen!
Camilla

Postat av: Sojka

Publicerad 2013-02-19 14:05:14

Exakt för jag tror inte dem föds som mobbare! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela