alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

En tillägelse

Publicerad 2013-02-19 10:13:53 i Allmänt,

Om ett tidigare inlägg ang mobbning !
 
I vårt fall så är det inte "bara" barn som varit elaka utan även en vuxen, som har brutit mot en hel del regler men även i sitt förhållningsätt mot barn på sitt eget jobb!
 
Alfred har varit livrädd, hysterisk och totalt omöjlig på morgnarna tills det kom in en extra vikarie som har blviit den som fått min ängel att kunna acceptera att han där måste tillbringa sina dagar medan mamma jobbar eller pluggar !
 
Blir förhoppningsvis väldigt FORT OMPLACERING så han kan börja må bra igen ! Men absolut han är på bättringsvägen vilket mitt hjärta bara skriker tack för ! Men än har han dåliga dagar, är ledsen och otroligt känslig även om en 3 åring kan vara känslig så har Alfred pga hela jvla persen blivit så känslig så minsta lilla ord måste jag ta och fundera på innan man säger det så att han inte tar det fel ! Nej jag pjoskar inte men när ens barn som alltid tålt skämt gråter vid minsta lilla "skämt" som häromdagen, han har så mysig mage så jag tänkte mig inte för och sa
kom så får mamma gosa med din gosiga lilla barnmage och han blev helt förstörd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela