alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Allt sitter som en klump..

Publicerad 2013-02-12 08:58:44 i Allmänt,

                                            Men jag brottas och ger mig inte !
 
 
Kämpar envisas, gråter, skrattar för det mesta.. Sitter på möten, sitter i telefon.. Behärskar mig men samtidigt
så vill jag bara skrika FATTAR NI INGENTING ?!
 
Men jag ska inte låta detta fortgå utan nu har dom fått en blodigel till morsa på halsen, som kämpar med näbbar och klor för att hennes enda barn ska få ha det bra på dagis ! Många i vår lilla by tycker säkert jag är omöjlig som kommer och sätter press, men vet ni vad det SKITER jag i ! Om folk i allmänhet inte bryr sig är upp till dom, men då jag själv blivit mobbad slagen mm i skolan så vägrar jag låta min son vantrivas på dagis då han älskat dagis innan (jaja förskola då)...
 
Hans skolgång ska få bli det som min aldrig var, rolig glad positivt nyfiken på att få lära sig nya saker !
 
Ja min blogg kommer handla mycket om det skett i höst och framgånga motgångar i Alfreds värld ett tag framöver, och det får ni ta =)
 
Igår bakade vi semlor , jag med stukad hand men gick ändå.. Som jag sa till vännen jag har ju 2 armar =)
Alfred blev lite sur, för dom var ju inte klara då han skulle sova.. Kom ju hem först vid 17 tiden och då var de ju dags för middag ju =)
 
I veckan kommer hans vinst från http://familjensundberg.se/blog/ (hoppas de e okej Jessica ).. där han vann en Rock Eyes tröja =) Han vet inget än så blir en överraskning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela