alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Ny månad..

Publicerad 2012-05-01 08:08:58 i Allmänt,

IGEN!
Vart tar tiden vägen *skrämmande* att det går så fort! Det var inte länge sen man firade jul med knäck doften av hyacint och paket till barnen,
nu sitter man här denna morgon med träden nästan fullt utslagna, fågelskrället som väcker mig kvart över 3!! Varje morgon =) Man behöver inte bylta på sig som en eskimå längre, och pulkan e undanstuvad till nästa vinter!
Men så skönt med solens strålar som värmer och silar ner på en då man sitter ute, så skönt att jag som är frusen bara behöver en tunn kofta vissa dagar.. Man kan ta med frukt eller fika och gå till lekparken och låta barnet/ barnen härja av sig utan att bli genomförkylda eller blöta.. Syrenerna som blommar och doftar gott, jag försöker njuta fast den förbenade herr pollen ska ställa till det :P
Nu gott folk ska ja ner te tvättstugan innan det blir en promenad till lekparken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela