alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Fullsmackad dag

Publicerad 2012-05-25 12:01:00 i Allmänt,

Är det som gäller idag =)
Vaknade 5 (huga) somnade om till 6.. Ner till tvättstugan slängde i 2 maskiner..Kommer upp och möts av Alfred i dörren som vaknat..
Sen kom Prinsen som jag  hundvakt åt, gjorde oss i ordning ner slängde i sista maskinerna medan Alfred körde race med korgarna =) Upp, till dagis.. Långpromenad..
Väntar på kläder jag köpt till Alfred (200 kr för en hel låda med fina kläder,KAP)
Sen blir det plugga tvättstugan..Upp till stan och handla lite..Ut med Prinsen, hämta Alfred sen ska vi leka..Sen blir det kycklingsallad ala Camilla te middag med bröd.. Sen ska vi mysa ikväll och se på Björnes Magasin..Stoppa honom i säng, mig själv i duschen och sen kommer :)
Nej nu ska jag sätta fart, har en prins som sover i fotöljen med timmerstockar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela