alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

En stor del har ordnats <3

Publicerad 2012-05-08 18:41:08 i Allmänt,

Nu är det 2 och en halv sak jag behöver ordnat innan ALLT är fixat =)
Sen är det massor med små saker som ska till innan allt e klart =) Men det ordnar sig inom sin tid eller vad man säger =)
Men lycklig som få kan jag nog påstå att jag är faktiskt =)
Du är som en stjärna på himlen
Du är en ängel som gud sände till oss i rättan tid
Du är den som finns där vad det än gäller
Du får mig att se på saker annorlunda
Du får mig att göra allt på nytt sätt med öppna ögon
Du får mig att le, skratta och fälla en glädjetår <3
Snälla stanna där du är min vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela