alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Denna tråkiga dag

Publicerad 2012-05-29 11:15:00 i Allmänt,

Förgylldes snabbt =)
På väg hem, nästan hemma så såg jag ett grått nystan på gräsmattan..Förundrad och närsynt som man e så såg jag inte vad skapelsen var för något..Men gick sakta framåt och får se något jag inte sett på några sommar.. En igelkott =)
Blev så överlyckligt glad och tassade sakta fram mot den och tog kort med mobilen, ska försöka få in dom på datorn.. Men nu är sommaren här för mig då jag en igelkott få se =)
Vad är ett säkert sommartecken för er? Nässlor, humlor, mjuklgass ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela