alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Böcker..

Publicerad 2012-05-24 21:25:01 i Allmänt,

Läser ni?

Jag har älskat böcker sen jag började läsa mor ror och sånt vid 4 års ålder..Vid 9 år hade jag läst ut min första Danielle Steel, tror det var Zoya..
Sen har det bara fortsatt, ett sätt att komma undan mobbning mm...
Just nu läser jag kombinerat Isfolket (mamma läser först sen får ja boken :) med Matildas sista vals ( 3 böcker i en stormblomma och Jakaranda e inklämmt med) Så det läses mycket just nu =)
Isfolket är en serie om just Isfolket på 1500- talet, den är grym erotisk kärleksfull ja allt du kan önska i 47 olika böcker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela