alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

84 =)

Publicerad 2012-05-05 09:55:09 i Allmänt,

Långa eländiga dagar kvar, men så mycket att pyssla med och få i ordning så dagarna kommer bara säga svush och så står jag där med panik =)
Inne hos Annika kan man bli veckans ? blogg tips vilket jag verkligen skulle vilja bli =)             http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/ny-omgang-av-veckans-blogg.html
Idag kommer mamma på besök med saker som jag behöver för att kunna göra det som krävs :)
Älskade fnulis, nej du har inget missat =) Ja e bara lite hemlig just nu.. Men så småningom kommer det fram, du får ha tålamod sweetie !
..... du e speciell hoppas du vet det!
Min ena bror har 2 sådana här bjässar hemma, ska bli kul och busa med dom i sommar kan jag lova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela