alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Vänner..

Publicerad 2012-03-17 19:02:23 i Allmänt,

Ska ju finnas där, liksom man själv ska finnas där ialla väder eller?
Ska man kunna ringa till om det är något litet som stort, eller?
Man ska trösta, hata killen ihop ja men ni vet allt.. Jag trodde jag hade 2 sådana vänner där man fanns för varandra.. Men idag fick jag bekräftat att jag har bara 1 äkta vän!
Den vännen finns här dag som natt, för både mig och Alfred ♥  En person som kommit in i vårt liv för inte så längesedan, men som ska få rollen gudmor till honom då hans nuvarande gudmor inte hört av sig sen dopet!
Hon finns där fast hon har 3 jobb ( grattis till det senaste) hon kan ringa mig en fredag eller lördag och fråga vad jag gör.. Svarar jag inget, så säger hon men då åker vi på det eller det om du kan få barnvakt =) Oftast får jag det (tack mamma) och så drar Anna i väg med mig!
Anna Eklund- våran ängel tack♥

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-03-18 01:20:10

Skönt att du känner att det åtminstone finns nån som finns där...

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-20 11:22:34

Tror stenhårt på att man får dom vännerna man förtjänar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela