alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Underbar vecka!

Publicerad 2012-03-30 07:42:57 i Allmänt,

Haft en underbar vecka med  Alfred och Tobias som äntligen är här..

Idag ska vi möta mamma, sen köpa en 3hjuling till Alfred (hitta en för 100 kr liksom =)
Ikväll ska vi lämna in saker till klädbytardag och i morgon ska jag försöka fynda lite =))

Blev lite chokad då dom som har klädbytardagen i Tibro har höjt från 10% till 20 % av det man säljer som dom ska ha! Hur mycket tar dom där ni bor?

Personligen kan jag tycka att 20% känns lite väl mycket men.. Har 4 kassar som ska iväg, rensar inför sommarens äventyr =)

Är så kär så jag spricker =) Synd vi bara ses var 3 månad men det överlever vi det med, eller hur älskling?

Kommentarer

Postat av: Sojkas Framtid

Publicerad 2012-03-30 12:12:38

Jasså! Vad skönt att höra att andra är som mig även om det inte är något positivt! hihi



Vad härligt att läsa att du är så kär. Man skiner om lite här med av att läsa det! :)

Kram♥

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-03-31 02:13:01

Alltid skönt med lite extra cash ju, samtidigt som jag kan tro att det kan va skönt o bli av med lite nu när ni ska flytta o så :P



20% låter faktiskt väldigt mycket kan jag tycka, tar de betalt för att lämna också? :S

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-04-01 12:05:53

Sv Tack för dina fina ord i inlägget här (http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/jajamen-jag-ar-egoist.html). Är helt övertygad om att personen i fråga är ganska ovetande, men jag lägger inte så jättestor energi på såna kommentar. Ibland känner man dock för att svara ;)

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-04-01 22:39:32

HOney din text är så liten och svår att läsa!! Men skönt att ni haft en bra vecka

KRAMEN

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-04-04 20:17:59

Men vad härligt!!

Massa massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela