alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Nu nalkas helgen..

Publicerad 2012-03-16 12:55:51 i Allmänt,

Som kommer bestå av fredagsmys.. Lek i parken i morgon och fika ute om vädret tillåter=)
Taco mys med Alfred, och kanske Anna Panna på kvällen =)
Söndagen ägnas åt stortvätt med mattor och allting =) Ska även  börja rensa och sälja ut massor med böcker och filmer så hojta om det är något =)
Om en vecka och  dagar kommer ♥ hem hit igen =))) Ska bli så kul och få träffa honom, och Alfred längtar lika mycket han =)
Är väldigt bekymrad över Alfred men har tagit upp det med dagispersonalen, det finns en kille som är på Alfred HELA JVLA TIDEN! Han puttar, han drar och sliter i honom och Alfred får nästan panik då han aldrig ger sig.. Han vägrade i morse tog 20 min att få på honom ytterkläderna, ivanliga fall tar det 5 liksom..
Han skrek, han grät, han hyperventilera.. Mitt mamma hjärta skrek och gjorde så ont.. Men han måste ju dit då jag måste läsa..
Men ikväll ska vi bara mysa och pussas♥ Vad ska ni göra i helgen mina vänner?

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-03-16 20:16:51

Även om det är ett litet barn som är styggt mot sitt barn får man så starka hatiska mordtankar! Stackars liten!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela