alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Lilla Alfred

Publicerad 2012-03-18 13:30:02 i Allmänt,

får vara min försökskanin idag =)
Stackars krake, eller kanske inte återstår och se =) Jag svammlar om min kalops som står på spisen =))
Har aldrig försökt mig på det förut, men nu jvlar i gatan ska här bli kalops.. Men utan lingosylt då den är slut, snyft! Men det blir kokta potäter och grönsaker te, ska bli kul och intressant och se om vi överlever:P
Måste berätta en sak, mannen som jag sökt men gett upp han finns *fniss*♥

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-03-18 22:23:04

Men det blev säkert ljuvligt gott!!!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-03-19 13:55:32

Nu är vinnarna av kaktävlingen utsedda och publicerade i bloggen. Samtidigt har jag dragit igång ytterligare en tävling! Och under dagen kickar jag igång en makeuptävling med TRE vinnare!

Postat av: we will never walk alone-PÅGÅENDE TÄVLING

Publicerad 2012-03-22 19:55:57

Kalops som e så gott :)

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-03-22 19:57:35

Åt han maten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela