alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Internethelvete..

Publicerad 2012-03-23 19:18:06 i Allmänt,

Som bara krånglar, krånglar och KRÅNGLAR! mEN nu verkar de fungera för en stund ialla fall...
Kan bero på att min sticka inte blivit påfylld, men har ju inte råd då räkningar ska in, Alfred ska ha det som han behöver och förtjänar och allt annat som plockar pengar :P
Och ni som stör sig på mig , nej ja e inte negativ bara realist!
Gick bra på interjuven idag, ska ställa upp mig på 3 ställen som timvikarie och hoppas på sommarjobb på något av ställena innan det bär av =)
Nu e det bara 4 månader och 3 dagar INNAN, ja det ni :P
På måndag kommer söta Tobias hit igen, så som jag längtar.. Har inte setts på nästan 12 veckor *snyft*
Nej nu blir de sängen för skrutt, och duschen och soffan för mig innan det bär av till mor och städa sköldpaddsakvarium i morgon :P

Kommentarer

Postat av: Mickan, Gravid v. 39

Publicerad 2012-03-24 08:58:54

Håller tummarna att du får ett sommarjobb!



Tack för ditt svar om blöjor. Alltid kul att höra andras erfarenheter. De flesta väljer Libero. Här kommer vi nog testa oss fram. Men det blir Libero och Pampers till att börja med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela