alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Astrid..

Publicerad 2012-03-24 16:42:19 i Allmänt,

Har fått nystädat och vi har fått hembakat fika och köttfärsås och spagetthi =)) Mamma och jag hann även prata lite om vårt äventyr som sker i sommar =)
Vi har fått 2 nya medlemmar, kråkan från Mamma mu och Bolibompa draken =)
Vi hade inte "ajax    " i akvariumet men städat blev de och bitchen blev nöjd =)
Är hemma med en sur, trotsig och grinig Alfred.. Blir kvällsmat och bad för honom.. Själv ska jag göra mig fin inför att Tobias kommer på måndag.. Benen ser ut som en peruk från en apa :P

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-03-25 23:09:13

Hahah men apor är ganska söta =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela