alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Stingslig

Publicerad 2012-06-10 10:40:34 i Allmänt,

Som ett jvla bi! JA det är vad jag varit denna vecka!
Brusar upp för inget, gråter för inget och nästa stund e jag som vanligt, PMS? Eller kan de vara klimaktieriet fast jag bara e 20+?
 
Jag har ingen aning, men hoppas de går över för de börjar bli VÄLDIGT JOBBIGT!
 
Förrådet e städat och klart, tog en svängom med skurmoppen med i lägenheten !
 
Hittade en gammal inspelad vhs film med Nalle Puh från Disney dags som de va förr =) 
 
Hitta även Alfreds alla bebiskläder *gud vad bebisjuk man blev* Blir ni lika nostalgiska?
 
I eftermiddag blir det att gå iväg till grannen som flyttat till en annan lägenhet så Alfred kan få leka av sig med hennes dotter!
 
Vad hittar ni på mina söta läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela