alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Regn regn och åter regn !

Publicerad 2012-06-11 10:24:22 i Allmänt,

Så (förlåt nu) jävla trött på detta förbannade regn! HALLÅ vart e sommaren? Allt e blött, grått och trist! Men igår såg jag den finaste regnbågen jag någonsin sett =) Den täckte hela himmelen och var super klar i alla färger =) Synd jag inte hade kameran i räckhåll! Idag blir det plugg, ska bli klar med ännu en uppgift! Sen hämta lilleman och försöka roa oss inne ! Har ingen jacka alls så kan inte vara ute då det regnar.. Kommer nya bilder ikväll på coolingen min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela