alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Oops i didit again!

Publicerad 2012-06-18 18:30:14 i Allmänt,

Japp Millan kunde bara inte låta det hemska ske!

Så på dagen innan midsommar kommer vi bli en familjemedlem rikare ! En hund var hotad av avlivning pga vissa omständigheter, hunden är barnkär snäll och bara en valp som inte skulle göra en fluga för när! Hon är uppväxt i en barnfamilj med flera barn!

Fanns ingen som kunde ta henne så pratade med min familj och självklart blev Alfred tillfrågad om vi skulle ha en hund, hans svar va ja mamma en kaka :)  Så en schäferblandning på 8 månader vid namnet Texas kommer hädanefter förgylla våran vardag!

Jag som var inne på en hamster som skulle få namnet Skrället efter Basil mus filmen haha =) Bidde lite större än så, men ack så välkommen du är Texas!

har räddat katter, hundar och sköldpaddor genom åren men inte haft djur på ett tag då jag blev allergisk mot katt men när en vän frågade om ja kunde så kan inte mitt hjärta säga nej hon får somna in!

Även om vi inte träffats än så vet jag att vi kommer ha dig så kär ! Så välkommen hem min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela