alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Nere

Publicerad 2012-06-17 20:45:23 i Allmänt,

I en ordentlig inte svacka, fel ord! Hmm vet inte vad det e med mig!

Ena stunden glad harmonisk, för att i nästa stund vara värre än cruella de vile och dracula ihop :S Skolan går åt helvete just nu, ska plugga JAG VET! Men när jag lämnat Alfred på dagis, kommer hem tar fram böckerna sätter mig och SOMNAR! 

Sover i ca 2 timmar, vaknar till men energin finns verkligen inte, borta finito! Ligger på soffan och försöker motivera mig till promenader städa plugga men somnar om bara vid tanken! Älskar att vara ute och gå, men nu får jag lätt andnöd vid en kort promenad på 30 minuter! Jag som alltid är så jvla pigg och städar, bakar, leker med Alfred orkar ingenting! 

Så fort jag fått råd att fylla på mobilen så blir det att ringa farbror doktorn, har lovat D det..  Känner mig som världens sämsta mamma när jag är sån här, som idag vi var ute och lekte på förmiddagen åt middag sen skulle vi vila.. SOMNAR! Inte tillåtet jag är ju för fan ensam med honom! Jag bryter snart ihop pga tröttheten! S¨å förlåt att bloggandet blir lidande men nu vet ni varför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela