alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Hur kan människor med och påhoppa en annan människa!

Publicerad 2012-06-20 20:05:26 i Allmänt,

På dom elaka kommentarerna jag fått ang mitt/min familjs beslut att rädda livet på Texas!
 
Om ni har så fruktansvärt ont av mig, mina beslut och så vidare LÄS INTE MIN BLOGG DÅ!
 
Jag är den jag är och tar beslut efter att diskuterat dom med närmaste familjen och vad vi kommer fram till är upp till oss!
 
Jag tar hand om hunden åt en väns extra mamma och dom står för alla omkostnader bara jag tar hand om henne! Så nu behöver ni inte ha så jävla ont i att jag inte har råd vilket jag har mmmm...
 
Som en granne sa idag, folk i Sverige har så frukansvärt tråkigt i sitt liv så dom bara måste lägga sig i andras liv som är mycket roligare än deras!
 
Ni bloggläsare som är vänliga, jag behöver bara få ägna mig åt min son i midsommar så kommer göra uppehåll till måndag då vi är hemma igen!
 
Ska åka bort i 5 dagar, vad mycket packning det blev =) 
 
Så glad midsommar på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela