alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Grymt besviken på hur människor fungerar.

Publicerad 2012-06-12 20:40:42 i Allmänt,

Ja faktiskt!
På en annan som bloggar, hon beter sig så gulligt i blogg världen men e en helt annan i verkligeheten! 
Har känt den här människan fram och tillbaka några år, och trodde hon bättrat sig! Men icke sa nicke!

Hon var på fika med sina barn och ena sonen satte sig i Alfreds hokuspokus stol, hux flux flyger ratten av och det visar sig att han sparkat sönder den och flikar av plast gått sönder.. Ja inget mer med det, sånt som händer !

Hon sa att eftersom jag är ensamstående och så så skulle hon ersätta den, helt OK för mig, hade liksom gjort samma! Detta var i början på Maj ( lite osäker) tiden har gått och frågat om hon hämtat den.. Men nej, sen i fredags skulle vi ses och jag skulle få ratten (passa på då ja ändå skulle göra prov i Skövde) men ingen människa kom! Inget sms, inget på fb inget!

Sen när jag kontaktar henne får jag bara otrevligt svar tillbaka "ta reda på fakta för fan typ".. Kräver då att den skickas på posten eller pengarna in på kontot! Får till svar gör det när jag har tid ...

Hon sålde en begnagnad jacka till mig för 70 ! kr som inte ens va fräsch vilket ja såg när ja kom hem.. Tog några månader men betalde (hade inga pengar har bara aktivitetstöd och i höstas la ja ca 3000 kr / månad på resor upp och ner för att hämta och lämna sonen) Så pengarna fannns liksom inte vilket ja förklara men detta fick ja käka upp nu och får även reda på att de kan ta tid eftersom ja dröjde!

Denna person ska vara 5 barns mamma och så duktig i allt "!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela