alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Förlåt

Publicerad 2012-06-05 09:13:00 i Allmänt,

Att jag varit kass på uppdateringar i bloggen.. Men har verkligen verkligen fullt upp!
♦Nu på fredag prov i omvårdnad, skitjobbig då kursen går ut på att ha ett prov efter varje kapitel!
♦ Lägenhet som ska packas och skuras, helst samtidigt
♦På tok för lite sömn pga grannjvlar som spelar till 3 på natten och börjar om vid 6
♦ Har skett en sak i vårt liv som bara betyder lycka, glädje och massor med kärlek !
♦Ska hinna läsa 2 kurser till slutet på Juli
♦Bråk med hyresgästföreningen/ hyresvärd ang mögel, silverfiskar och att jag vill slippa sista månaden då jag inte fått kompensation för något!
♦Plus att min älskade son tar mycket energi nu när han trotsar, han får alltid min tid men nu extra då gränser ska sättas och jag är helt ensam om detta moment!
Här är min älskade                                               son på väg ut med mammas sko på ena foten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela