alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Även

Publicerad 2012-06-01 07:46:56 i Allmänt,

Om jag har prov på tisdag och en jädra massor med läxor SÅ får faktiskt min älskade son vara hemma idag..Detta pga att han var en helt annan pojke igår då ja hämtade honom..Han var ilsken rent ut sagt vansinning hela kvällen grät för minsta lilla och vaknade 7 i morse..Han vaknar liksom alltid kvart i 6..
Det var som jag misstänkte så han får en hemma dag idag, och jag kan nog plugga när han leker så de löser sig ! Viktigast är att min pojk mår bra, hans reaktion då jag fråga om han ville vara hemma idag var bara jubel, vanliga fall vill han gå till dagis fast kl e 5 på morgonen liksom!
Så idag blir det tvätt städ handling och lite plugg däremellan och massor med lek =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela