alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

8 år men jag har älskat dom i 7!

Publicerad 2012-06-05 17:18:00 i Allmänt,

Ja jag pratar om Desperate Houswife.. Har missat 1 år av deras kärlek, humor, upptåg lögner för att skydda varandra ja allt som en äkta vänskap innehåller och då missade jag enbart för att vi inte hade kanal 5!
Iikväll kommer det ABSOLUT SISTA AVSNITTET med mina älskade hemmafruar! Som jag kommer gråta och sakna denna helt underbara serie!
Ska bunkra upp med glass, papper och en flaska vatten för att motverka huvudvärken som kommer vid gråt!
Kommer alltid älska denna serien, så vill nån ge mig en present ge mig boxen med mina desperate houswife =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela