alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Skilsmässan e ett faktum!

Publicerad 2012-07-22 12:22:36 i Allmänt,

NU är det över, nu ska vi skiljas !
 
Haha nej ja e inte gift, men mitt ringfinger och jag tar skilsmässa nu ! Jag klarar smärta men nu e det nog när ja inte ens kan böja fanskapet utan att tårarna rinner och smärtan ilar genom armen! 
 
Skulle flyttstäda avlopp (usch) inför flytten ! Inte lätt med en hand som e brukbar men med en pall hink och vilja av stål så gick det =)
 
Så nu e avloppet under handfatet klart, elementet och rörern avtorkade.. NU blir de att packa filmer innan vi går ut på lunchpromenad med Trassel "!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela