alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Jag ber om ursäkt!

Publicerad 2012-07-20 09:37:19 i Allmänt,

Men efter alla påhopp då jag bloggade sist så orkade jag inte! 
All lust till bloggen försvann, har liksom mått dåligt vid tanken på att blogga!
 
Men nu ska jag göra ett försök igen !
 
 
Har hänt en del under tiden jag varit borta (om nån saknat mig ).. Jag har blivit klar undersköterska :) Fått jobb som personlig assistent i Kalix.. Alfred har fått dagisplats 1/8 uppe i  Kalix :)
 
Ja just ja kanske borde erkänna en sak! Alfred och jag flyttar till resten av familjen i Kalix nästa lördag =) Vi ska börja om bara han och jag och Trassel ! Icke glömma min sköldpadda Astrid med ;)  Så lägenheten e upp och ner, och i morgon är det en stor dag för lilleman och mig då han blir hela 3 år ! Usch va tiden går..
 
Hoppas allt e bra med er därute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela