alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Zingo..

Publicerad 2012-01-06 18:55:41 i Allmänt,

Detta kan säkert ses som fel av flera..MEN hon måste till en annan familj då min allergi har brutit ut.. Aldrig reagerat på katter innan men nu så sitter jag här med kliande ögon och andnöd..
Hon är 5 år gammal, steriliserad chipmärkt och vaccinerad i alla år.
Kärleksfull, gosig och älskar att mysa intill på kvällarna.
Gillar barn fungerar med hundar men är lite reserverad. Hon skulle även uppskatta möjligheterna och gå ut och in.
Hon finns i Tibro, och det som medföljer är leksaker skålar låda mat( HILLS for sensitive stumic) sand klätterställning. Jag vill ha 200 för henne då jag egentligen bara vill hon ska få ett bra hem men en symbolisk summa.
SNÄLLLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela