alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Vardagen..

Publicerad 2012-01-16 19:14:52 i Allmänt,

Är det nån mer än jag som är så trött på disk, sopor, tvätt laga mat mmm ibland så man längtar bort till en söderhavsö där allt blir serverat på silverfat =)
Nej så illa är det väl inte, men gusch så jag önskar att jag hade HAN och dela mitt och Alfreds liv med, och få lite hjälp hemma =) På morgonen är jag *hahha* en pigg och alert mamma, iväg till dagis, sen till skolan eller hem.. Parkerar mig med datorn och böckerna.. Käkar lunch,..Vilar en halvtimme..Sen blir det plugg hämta skrutten min =) Sen på kvällen är man mamman som serverar middag (gärna näringsrik) städar badar diskar sjunger leker läser.. Sen när allt e klart och john blund hämtat min son för natten så pluggar jag duschar ser på tv och försöker varva ner :P
Om inte jag får en attack innan ja e 30 så e jag imponerad =) Ja vet det finns massor med ensamstående mammor som liksom jag nästan aldrig har avkoppling eller avlastning, men låt mig ha lite självömkan va?=)
Tagit från google.. Men gusch vad underbart det här vore =) N¨n som vill bjuda mig på middag, hahha =)

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-01-16 22:08:48

Men vad hände med han du träffade nyligen? :/



Sv Jodå jag har börjat prata med min bror igen, som skönt är. Psychot är liksom gone nu, gött. Hon kan hålla sig sig långt borta tycker jag ;)



När och vart dansar du zumba? och hur avancerat är det? du får ju tänka på att jag är rätt otymplig haha, måste se rätt kul ut när jag studsar omkring :D

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-01-17 00:23:26

Hallå sötan! Du har en award i min blogg <3

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-01-17 00:28:32

Jag bjuder bara du kommer!

Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2012-01-17 15:40:42

Vad fint! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela