alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Vad har hänt =)

Publicerad 2012-01-23 19:53:41 i Allmänt,

Mitt i allt det jobbiga som är just nu, förkylningar vaktan mot vattenkoppor..
Mögel i köket oro mm.. SÅ får jag ett så glatt besked, jag läser ju Psykologi A och
Medecinsk Grundkurs! Medecin har jag G igenom på alla uppgifter, slut                                                         prov i morgon, Psykologin fick jag vg på första uppgiften
och andra fick jag, lillag jag MVG på "!
Här är mejlet från läraren!
Svara Vidarebefodra
Från: Marlene Sandström [[email protected]] Till: [email protected]
Ämne: SV: Hej! Kopia:
Hej! 

Din andra inlämningsuppgift är bedömd och godkänd. Du har generellt besvarat frågorna bra såväl på grundläggande faktanivå samt med egna reflektioner och exempel. 

1. Du har reflekterat bra över vad som spelar mest roll för vår utveckling som människa och reflekterat väl över ditt svar. Bra!
2. Du har reflekterat bra över frågan om normer, värderingar och fördomar och i ditt svar gett bra exempel på dessa.
3. Du har också beskrivit skillnaden mellan manligt och kvinnligt språk samt redogjort bra för social kompetens i fjärde frågan.

I femte frågan har du bra redogjort för traumatisk krisreaktion och i sjätte och sjunde frågan är din redogörelse för stress och utbrändhet bra beskriven. Bra svar om ångest och depression.


Bra jobbat! Betyget blir MVG. 

Ha det så bra! önskar Marlene från ett vintersoligt Luleå!
Tror ni jag fick en chok, jag som endast fått G och ett VG+ i 9 an!

Kommentarer

Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Publicerad 2012-01-24 21:10:01

Dom är 5 och 3½. Dom behöver somna vid 18 för att orka upp till dagis. Inte kul att behöva DRA upp dom ur sängen när dom är så trötta så dom inte orkar iväg annars.

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-01-24 22:19:39

Hhahhaha jag har jobbat som lärare på Miroi =)

Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Publicerad 2012-01-25 11:13:26

Tro mig jag har försökt med alla klockslag. Spelar ingen roll om klockan är 18, 19, 20, 21 eller 22.

Vi har försökt! Även pratat med BVC och det är en period de kan vara såhär.



ALLA BARN ÄR OLIKA!

Postat av: mia

Publicerad 2012-01-25 19:49:14

hej nu blev ja nyfiken, läser du på distans i luleå?? berätta gärna i bloggen isf, ja funderar på nå sånt.



bra blogg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela