alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Utmanad av Annika =)

Publicerad 2012-01-30 08:51:44 i Allmänt,


1. Din mobiltelefon:

En samsung någonting..

2. Din äkta hälft:
Har ingen ...

3. Ditt hår:
Blont med stänk av grått *urk*

6. Det bästa du vet:
Att få uppleva sånt jag aldrig upplevt!

7. Din dröm inatt:
Ingen, men häromnatten drömde jag att grannen köpte
marienrad fläskfile och sluta prata med mig sen!

8. Din dröm/ditt mål:
Ska ner 10 kg till!
Att Alfred och jag kan börja om!

9. Rummet du är i:
Vardagsrummet

10. Din hobby:
Alfred, sy, korsord, träna..Baka

11. Din skräck:
Spindlar!

12. Vill du vara om 6 år:
Lyckligt gift
Ha fler barn
Fast jobb!

13. Var du igår kväll:
Hemma och busade med skrutt!

14. Vad du inte är:
Smal, sund och oärlig :P

15. En sak du önskar dig:
Fast jobb!

16. Var du växte upp:
Mariestad / Slätte

17. Det sista du gjorde:

Kasta en boll till Zingo

18. Dina kläder:
Thights och en blå tröja

19. Din TV:

Tjockis =)

20. Ditt husdjur:
Zingo- en tokig katt

21. Ditt humör:
Seg..
22. Saknar du någon:
Mina bröder som e utspridda..

23. Din bil:
Haha har ingen..

24. Något du inte har på dig:
Mamelucker =)

25. Favoritaffär:
Willys, Netto
HM och Gina

26. Din sommar:
Förhoppningsvis den bästa sen
Alfred<3 föddes

27. Älskar någon:
Min son och min familj..

28. Favoritfärg:
Olika nyanser av vitt och beige..

29. När skrattade du senast:
När jag lämna Alfred på dagis, då han ville pussas
och skrek aj mamma då jag pussa honom =)


30. När grät du senast:
Förra veckan..

Jag skickar utmaningen vidare till:

Fnulan, Annsofie Sojka, Emmas vita drömmar, Ett liv vid havet =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-30 19:40:10

Det där med gift om 6 år kommer inte bli verklighet.

Postat av: Åsa-Mitt i en vårdnadstvist

Publicerad 2012-01-31 16:07:33

Nu har jag dragit en vinnare i den tävling som du deltagit i.

Kika in och se om det var DU som vann ett hemligt paket från My Kidoo!

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-01-31 19:31:51

Oh shit... jag som är världssämst på att skriva om sånt här.. glömmer, förtränger och latar mig =)

Läser gärna om andras för det är kul att lära känna!!!

PUSS lovley"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela