alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Sårad..

Publicerad 2012-01-13 10:19:11 i Allmänt,

Så in i NORDEN!
Att det fanns sådana människor fortfarande! Men men det sista men gör i livet är och sluta förvånas :P
Du var gullig, kärleksfull och omtänksam till en början ,men då jag sa nej till vissa saker och bad dig att inte lägga dig dig i Alfreds uppfostran (tycker det är för tidigt) .. Tycker även du kan koncentrera dig på dina relationer till dina egna barn istället för att kritisera mig och min son, trycka ner mig i skorna så det skvätter om det och kritisera mig som ensamstående mor!
Det finns hur många ensamstående mammor som helst som klarar allt som ska göras, och dom flesta har mer än ett barn, så kritiserar du mig kritiserar du alla ensamstående mammor!
Ena stunden ber du om ursäkt och säger förlåt bla bla, nästa stund så är du på och hackar igen! Ge dig du är 18 år äldre, och beter dig som 14 ibland! Klart som fan att jag blir kaxig tillbaka gör allt för att skydda min son!
Sån här känner jag mig efter dina attacker!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-27 17:18:14

Du verkar ju helt skruvad, dags att bli en bättre morsa och ta tag i dina egna problem än att blanda in någon annan i ditt liv och säga åt personen att hjälpa dig med din sons uppfostran. Sen att du kan med att skriva lögner i dina äckliga blogg också, de gör ju saken ännu värre. Lycka till med ditt "perfekta" så kallade liv och hoppas din son inte får samma gener som dig. Snälla banta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela