alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

SÅ underbart =)

Publicerad 2012-01-27 14:27:42 i Allmänt,

Och få storhandla =) Storhandlar en gång i månaden och det är sååååååå skönt och få hem allt fylla alla skåp och mötas av fyllt kylskåp :P Hur gör ni, veckohnadlar månadshandlar eller kanske dagshandlar =)
Var iväg med Emelie nu och fick fylla på allt =) Kunde inte låta bli, blev även 3 ljustakar en tavla till Alfreds rum ( som jag gör av vykort och en ram) strumpor, bh på rea och linne till mig =) Hade ni sett min garderob hade ni förstått behovet av kläder.. HAR inga !
Hela min garderob består av 2 och en halv låda och där ryms ALLT!
Så här ser de ut dåjag handlar, HAHA!

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-01-27 17:48:33

Hehe jo alltså Rasmus kommer knappt ner i en babysitter längre, på bilden är det Noah och Jonathan ;) Men JOnathan är aningen stor för babysitter även han, men han envisas minsann. är nog "gunget" han gillar :D

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-01-27 20:41:17

Min sambos jobb... såååååå SKÖNT!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela