alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Ork..

Publicerad 2012-01-19 18:01:37 i Allmänt,

Vart har min förbannade ork tagit vägen?
Bara puts väck BORTA !
Ska plugga på dagarna men somnar i soffan, är helt färdig efter att lämnat Alfred på dagis.. Detta är inte likt mig, brukar kunna plugga sköta Alfred baka och städa på en och samma dag..
Nu har jag torkat bänkar, dammsugit och är HELT JVLA SLUT!..
Går bara och väntar på att få sova.. Orkar inte vara sån här.. Till och med på min älskade zumba ville ja bara tiden skulle gå så jag fick gå hem och nanna..
Kanske prova med vitaminer?
Bloggen kan med bli lidande just nu så ni vet.. Men imorgon så ska jag fan ha ork, för då ska Alfred och jag in till Skövde med bussen och träffa Malin och Lowa-Lee som jag aldrig träffat ( Malin var 11 år sen jag såg sist) Ska bli så kul, ska gå runt i Skövde fika och bara mysa..
Nej nu ska jag försöka orka skura golv.. Men armarna e slut :(
Kramar
Bjuder på lite gamla kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela