alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Nedstämd

Publicerad 2012-01-19 19:57:43 i Allmänt,

Bläddre igenom gamla blogginlägg..
JAG BEHÖVER EN OMVÄNDNING I VÅRT LIV, OCH DET ÄR NU!
Den kommer till sommaren, innan dess ska jag vara klar med studierna, så skönt..
Detta året började inte bra, men det är 11 månader kvar som kan bli super, eller hur?
Jag söker jobb som en råtta, tränar som en spindel och försöker gå ner i vikt..Oroar mig för Alfred egentligen inte nödvändigt men är man mamma så är man.. Oroar mig för min mamma med all anledning speciellt inför det som sker under sommaren..
Känner mig allmänt nere men det släpper =)

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-01-19 22:53:50

Du klarar det.... vi finns ju här som stöd!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [8 stycken vinnar varsin onepiece/mysdress hos mig!]

Publicerad 2012-01-20 08:59:15

Nejnej jag vill inte stressa honom, han får ta den tid han behöver men samtidigt verkar han själv väldigt intresserad. Han sliter av sig blöjan inne på toaletten o så men det slutar oftast med att jag får torka golvet ;) så det är nog dags att börja...

Frågan är om man ska köra potta eller toainsats? :/

Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Publicerad 2012-01-20 17:26:15

Var gärna med i min utmaning om du vill gå ner i vikt :) Livet känns tungt som fan ibland :( Usch!!



KRAMAR I MASSOR!

Postat av: Carolina

Publicerad 2012-01-20 20:25:13

Ja, men absolut - välkommen! Nya läsare är alltid trevligt, hoppas du kommer trivas! kram

Postat av: Millan

Publicerad 2012-01-21 00:14:51

Vad hände med telemarketingjobbet?

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-01-21 02:03:41

Vi har en sån toasits sen förut... men jag ska fundera tills imorrn. kan ju alltid testa med den först liksom :)

dom har nog såna på coop tror jga, kan kolla va dom kostar där om du vill... ska förmodligen dit imorrn, tror ja...



jag vet inte men det kan nog kosta 50kr att väga sig där om du går till distrikssköterskan. jag brukar dock låna vågen på bvc,så jag passar liksom på när jag ändå ska dit typ...



kram

Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Publicerad 2012-01-21 10:53:02

Okej! :) Tack vad snäll du är! Ja det är målen som brukar bli borta. Men nu är de en vana för mig :)



KÄMPA PÅ!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-01-21 20:23:52

jag ska köra lite mer zumba här hemma så jag kommer i takt bara, sen kan jag nog följa med :) vilka veckodagar är det?



vi gick in på maxi idag o där hade de toasitsar, jag köpte en sån till rasmus. 80 spänn bara, Nuby.



Kram

Postat av: Frida- med bebis på jäsning ♥

Publicerad 2012-01-22 16:21:02

Du ska se att det kommer bli bättre. Alla har vi våra "down" perioder och det kommer en ljusning för eller senare.



Hoppas du haft en bra helg

Kram

Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Publicerad 2012-01-22 19:35:32

Okej men film e la mysigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela