alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Award <3

Publicerad 2012-01-17 14:32:14 i Allmänt,

Jag har fått en Liebster  Blog  Award  av barnälskade Annika Petterson/ Nilsson som driver bloggen http://nilssonpettersson.blogg.se =) Tack vännen =)




"Liebster" är tyska och betyder "käresta". Meningen med Awarden är att man ska få fler besökare genom att man får sin blogg presenterad av andra bloggare.


Det man ska göra när man får awarden är:
1, Tacka den som gett dig Awarden och länka till den personen.
2, Skriva ner de fem bloggare man vill lämna Awarden till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3, Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna Awarden vidare.


De fem jag vill ge denna Liebster Blog Award till är:


Roliga, charmerande Malin ( Fnulan)

Emmas vita drömmar ( en fantastisk inredningsblogg som får mig att                                                          dregla :P)
Sandra som driver bloggen Ett liv vid havet...
Malin Jonsson- en gammal vän med ett underbart sinne =)

Ann- Sofie ( Sojka) en blogg om allt =)

Kommentarer

Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2012-01-17 14:51:44

åh tack så mycket! Vad fint av dig! :)

Kram!

Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Publicerad 2012-01-18 09:34:26

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-01-18 22:16:47

Blir lika glad varje gång jag kommer in och ser detta =)

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-01-18 22:16:48

Blir lika glad varje gång jag kommer in och ser detta =)

Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2012-01-19 16:44:14

Tack! Ja behålla det får jag nog men frågan är ju hur länge efter som det bara går neråt för företaget.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela