alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Atjo Prosit

Publicerad 2012-01-25 19:26:06 i Allmänt,

Och han nös och han frös, atjo atjo prosit =)
Ja där har ni mitt sinneslag för dagarna just nu, atjo!
Men i morgon kommer en person jag allt vill ha nära då jag är sjuk
annars med så klart men just nu då man har feberfrossa mm
MAMMA!
Hon kommer med juice, en present och tydligen
nya gardiner till mitt sovrum!
Ska även laga mig och Alfred på hennes köttfärsås och spagetti =)
Ska bli så underbart och få bli ompysslad av mamma min =)
Nej kära ni!
NU ska jag stoppa lillen i säng efter en lång dag för oss båda
Själv ska jag in i duschen sen och mysa med Zingo i soffan =)
Kan även bli lite glass kanske, tycker jag förtjänar det =)
KRAMAR

Kommentarer

Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2012-01-25 20:04:48

Trist när man är sjuk. :( Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela