alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Ang mitt inlägg igår!

Publicerad 2012-01-14 18:17:55 i Allmänt,

Malin- Jo visst så kan det säkert vara, men han påpekar sånt som verkligen inte stämmer.. Jag anser inte han har rätt och kränka mig som mamma för det! Han har heller ingen rätt att kränka min son heller.. Alla har olika syn på barnuppfostran!
Men han ser inte Alfred som en 2 åring utan snarare som en 10 åring, vilket för mig är HELT FEL!
Anonym- Tack för den! Är jag egoistisk för att jag inte tillåter att du behandlar mig hur som helst? JAg vill inte vara någon jvla dörrmatta har fått nog av det i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela