alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Ålderskillnad

Publicerad 2012-01-03 20:01:37 i Allmänt,

I ett förhållande..
Vart står ni mina kära läsare om den frågan, hur stor kan den vara.. Gör det något överhuvudtaget?
Ska man bry sig om folks reaktioner?
Nu ska jag häva ur mig det jag anser om ålderskillnad!
JAG SKITER I DEN! Är man tillsammans med mannen/ kvinnan i sitt liv så spelar inte åldern någon roll enligt mig.. Är man lycklig, man har kul och saker gemensamt..Man känner sig avslappnad, lugn, harmonisk och KÄR , så spelar väl ingen roll om det skiljer 1-ja hur många år som helst..Antingen uppåt eller neråt..
Man kanske tilloch med känner sig mer harmonisk och lycklig än man gjort med en jämngammal partner.. Har 2 i min närhet som är så otroligt lyckliga fast det skiljer en hel del mellan dom..
Där är min åsikt, god natt nu =)
PUSSAr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela