alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Snyft...Host.. Snörvel..

Publicerad 2012-02-08 10:59:06 i Allmänt,

Hej och välkommna till sjukstugan ! Tag numerlapp, ni fick nr 76 var god sitt ner =)
Allergi ihop med en förbannad jvla förkylning, slå den om ni kan hahha :) Ska inte klaga men är trött då denna skiten har angripit min gamla kropp sen nyår ...
Idag är en sorgens dag i vår familj, som består av gos, kel gos, kel och åter =) Zingo våran underbaraste vän och pratsjukare än en papegoja ska få komma till ett nytt hem.. Självklart är det de bästa då jag blivit allergisk på äldre dagar, men ack så stor är sorgen =(  Sknaden kommer vara enorm speciellt på mornarna då hon och ja möts i köket- jag med ett god morgon Zingo och hon med ett mmmm..=)
Nej nu ska jag förbereda lite lunch :P
Puss och kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela