alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Så trött...

Publicerad 2012-02-25 19:23:58 i Allmänt,

Inte så att jag vill sova, utan kroppsligt och PSYKISKT!
Jag är så trött på alla krav, allt tjat, alla måsten ja rent ut sagt ALLT!
Trött på skolan, trött på arbetsförmedlingen, trött på läxor och prov... Är orolig, stressad irriterad och stingslig..
Hela denna vecka har jag varit sådan, även veckan innan.. Därför blir det inte mycket gjort, inte mycket bloggat heller.. All energi går åt till att ta hand om Alfred, orka plugga och gå upp på morgonen..
Försöker läsa till omprovet i Psykologi men går trögt.. Alfred och jag har varit ute nästan hela dagen och det slutade med att vi somna i 2 timmar..
Fick en kurator tid men FÖRST DEN 14 MARS! Hallå eller, svenska sjukvården i ett nötskal!
Men tack vare Alfred och min älskade pojkvän Tobias som jag härdar ut.. Han finns där jämt fast jag är sur och grinig så får jag sms där det står att jag finns här fast du e sur =) Han e så go så underbar..
Nu har ni fått anledningen..

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-26 20:49:55

Ja, julen spelar vi med alltid bingo, det är lite av en tradition :) De brukar vara jag å mina föräldrar å vi säger alltid vi skall dela lika på vinsten men ännu ingen vinst haha

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-02-26 22:43:33

Jag hoppas att det vänder för dig snart! Jag tror på dig!!!

KRAAAAAAAAAAAAAM

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-29 13:34:39

okej, jag skulle dö utan semester på sommaren.... :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-01 10:43:41

okej, jag har jobbat min beskärda del hela sommarna när jag pluggat, det är inte alls kul tycker jag och jobba när alla andra är lediga.... :)

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-03-01 23:32:06

Är det ngt bättre vännen?

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-03-05 00:31:29

Still miss u...

Postat av: Kashaya

Publicerad 2012-03-05 16:00:26

En vinnare av locktången är nu utsedd, kika in och se om det blev du.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela