alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Oj då..

Publicerad 2012-02-03 19:32:04 i Allmänt,

Kom på att jag inte bloggat på några dagar...
Har varit full rulle denna vecka med finbesök från ädlaste Arjeplog =) Samtidigt som jag pluggat till Psykologi provet och busat med Alfred :)
Hann med en sväng zumba med, så då blev man av med lite, TJOHO!
Har städat en del av lägenheten ikväll med, ätit bröd utan korv medan sonen åt korv med bröd och juice =)
Ringde 1177 förut då jag inte stod ut med smärtorna i höger äggledare.. Detta började förra veckan då mensen hoppa igng efter 6 veckors uppehåll.. Hon misstänkte antingen äggledarinflammation (igen!) eller att jag inte tål mina jvla minipiller cerazette.. Detta då jag inte har feber och ipren släpper smärtorna ett tag..
Så blir det inte bättre blir det KSS men ingen barnvakt och ingen som kan köra in mig så får stå ut till Måndag och ringa gyn..
Nu ska jag vila..
Pussar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela