alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Nu e de väl nog!

Publicerad 2012-02-17 07:09:33 i Allmänt,

Jag har en enorm clownskräck, skräck även för utklädda människor ( tex BR gubben) och nu har jag 2 nätter i rad drömt om förbannad clownbyxor!
Först drömde jag att min älskade Alfred gick iväg te dagis med clownbyxor och clownskor..
Sen drömde jag i förrgår natt att jag var i en stor balsal ( typ skönheten och odjurets sal) och det stod massor med bröllopsgäster där uppe och jag stod där nere i världens finaste klänning och in kommer min karl ( Tobias) i frack men clownbyxor och clownskor till"! Höll på och bokstavligen dö i drömmen!
Såna här var det ( bild lånad från google.se)
På tal om annat Fnulan- välkommen tillbaka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela