alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Lite inredning..

Publicerad 2012-02-15 20:16:34 i Allmänt,

Har inte hunnit lägga ut min nya inredning som tillkommit vårt hem men här kommer det =)
Inte hunnit blogga heller som jag brukar, men nu ska jag ta itu med bloggen igen ! Har varit i skolan och så iväg på ett zumba pass som var väldigt intenstivt idag :P Men ack så skönt och få sträcka ut alla muskler och den skakiga rumpan :P
Gud får nog ta med kameran på promenaden till bussen ju :P Varför undrar ni säkert, jo jag såg en ekorre på så nära håll och som lyddnade på mig till och med =) Tycker dom ser så söta och fina ut, vad tycker ni?
Denna fina ängel med orden "du är min skyddsängel" fann jag på Hem och Hobby i Skövde för 25 kr tror jag det var...
Denna lampskärm i gammaldags spets fanns med på Hem och Hobby =)
Denna fina kammarljustake fanns även den på hem och hobby,...35 kr =)denna fina blomma fick Alfred och jag av mamma som uppmuntran =)))
Denna lilla sockerburk eller vad man kan kalla den fann jag innan jul på Hem companiet för 15 kr!Visst är dom söta i verkligheten mer silveraktiga =)
Denna fina plåtskylt fick jág av mamma =) Så schabby så mig =)Här är en underbar hund vid namn Miller som fastnat i mitt hjärta, tillhör mig bubbe =)Denna fina blomma hamnade i min schabby kruka =)Och sist men inte sist min älskade Alfreds finger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela