alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Trevligt

Publicerad 2012-04-12 18:18:13 i Allmänt,

Med finbesök av Annika och hennes 3 minstingar =)
Alfred och Rasmus lekte medan Jontahan hänge med i bland :) Själv satt vi och prata och jag busa med Noah, så härligt och hålla i en bebis igen..
Insupa lukterna, se smilet som kom fram =) Bjöd på hallongrottor, sockerkaka och kex.. Allt verkade vara till barnens belåtenhet =) Allt var bakat här hemma förutom kexen (köpta på Ica )..
Har en trött men glad pojk härhemma.. I morgon blir det och veckohandla lite grann.. Funderar på om vi skulle unna oss lite fredagsmys framför Björnes magasin =)
Fick så fina sms av en person idag, jag är en blåval och Tobias är tydligen blind döv och desperat som är ihop med mig! Gjorde ont men..

Kommentarer

Postat av: Emma Surell

Publicerad 2012-04-12 21:08:58

SV Tack! Det är en chi tzu lhasa apso! :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-04-12 22:54:51

Tack för lekstunden, det får vi göra om tycker jag =)

Ungarna var trötta och sov redan i bilen men nu sover de igen. Och de somnade tidigt idag :)



Vad är det för en sjuk idiot som skriver sånt??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela