alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Svarar till Anna!

Publicerad 2012-04-05 06:46:16 i Allmänt,

Då du inte lämnade mail eller blogg adress svarar jag här :
Han är 2 år Anna, 2 år! Jag är ledsen men kan inte styra hans ordval!
Han kallar min ena bror för apa liksom...
Och nej, hans pappa är ute ur bilden sen ett x antal månader och har ingen kontakt alls med min son.
Jag är bara glad att han accepterar Tobias, annars hade jag gått då min son hamnar i första  rummet!
Verkar som folk bara kritiserar allt i min blogg förutom fåtal personer!:..

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-04-05 20:21:15

Bry dig inte om dom som kritiserar,, skriv för din egen skull vännen !

KRAM

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-04-06 20:03:24

Så jävla fånigt att dom ska hålla på o kritisera. Jävla fjanterier...! Har ett antal varje dag som skriver negativa kommentarer om hur dum i huvvet, egoistisk och sjuk jag är - om hur JAG kommer överbefolka jorden osv, skrattretande egentligen.

Skit i dom töntarna, låt dom leva sitt eget patetiskt tråkiga liv ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela