alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Seg..

Publicerad 2012-04-15 12:07:55 i Allmänt,

Är vad jag är idag ! Så trött och seg så kan tro ja rumlat hela helgen vilket jag inte gjort sen ja va 19..
Försökte somna om en stund, men tji fick jag! Försökte vila efter frukosten men hepp! Sluta med att jag höll på och bli hårlös då min son röckte mig ihåret, -mammma uttttttttt!
Jaja klädde på oss gick ut så han fick cykla.. Övertala granntösen te och va ute längre med honom och nu e ja inne i värmen..Regnar ju för fan ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela