alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Så jvla ont

Publicerad 2012-04-24 07:54:50 i Allmänt,

Det gör då hjärtat ens blir krossat..
Jag har liksom kommit till åldern då jag vill hitta någon att bilda familj med, leva mitt liv med.. Ja ni vet!
Hittar en supergo kille som verkligen verkligen känns SÅ rätt, vi har verkligen haft en underbar tid ihop
Vad sker, jo han gör slut med förklarningen mina känslor har försvunnit! Visst vi har en bit mellan men ändå..
I början va de han som va på att vi fixar detta fram till sommaren, och förra veckan peppa jag honom med samma ord.. Men NU ÄR ALLT ÖVER! Mitt hjärta skriker och tårarna rinner..
FAN VA ETT BRUSTET HJÄRTAT VÄRKER!

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-04-24 23:19:10

Beklagar verkligen. Kram!

Postat av: Martina

Publicerad 2012-04-25 19:09:12

Tänk att det där alltid är lika jobbigt hur gammal man än blir. Det där är inget man mognar ifrån. Hjärtesmärta suger verkligen...



Tack för dina ord i min blogg häromdagen <3

Postat av: we will never walk alone

Publicerad 2012-04-26 11:40:04

Nej! Fy vad jag lider med dig. Det finns verkligen inget värre än ett brustet hjärta, jag vet precis hur det känns. Jag och min man gjorde slut ett tag för många år sedan, och jag trodde jag skulle dö. Men sen kom vi ihop igen och nu är vi hur lyckliga som helst, så tro mig när jag säger att lyckan kommer tillbaka, även till dig.

All kärlek till dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela