alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Prickig som en korv

Publicerad 2012-04-08 19:52:36 i Allmänt,

Har min älskade skrutt blviit :( Tycker så synd om honom, får stoppa honom från att klia sig.. Han har hela pannan, magen, ryggen nedre delar och rumpan för att inte glömma håret :(
Så denna vecka blir vi hemma från skola och dagis, karantän!
räddaren i nöden är   Lånad från www.google.se
Baddar honom med potatismjöl och så sitter vi i soffan med massor med filmer.. Så detta härdar vi igenom .. Men han e nog inte som andra barn då dom e sjuka han VILAR  aldrig då han e sjuk!

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-04-08 22:22:21

Men stackarn !!!

Det finns inget jobbigare än när de små inte mår bra - man känner sig så sjukt maktlös !

Men här har du en unge till som inte vilar ens när han är sjuk... "Full ös - medvetslös" är snarare hans "mantra"...

;)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-04-09 00:08:46

haha så typiskt ungar. Här var det bara Simon som sov. Han sov i ett dygn nästan o sen mådde han prima ballerina. De andra hejdade runt som fasen :D



Sv: Jo alltså det där är rubbat. Lustgasen har vart min bästa kompis. Jag använder enbart lustgas o den får mig att fokusera på andningen o glömma bort värktopparna... jag vill inte föda barn utan den! :S

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-04-09 04:00:17

Sv Tack för dina tips till påskbordet. Det blev ett ganska enkelt påskbord för våran del, lite som ett minijulbord:

Köttbullar (hemgjorda givetvis), prinskorv, griljerad skinka, rökt lax, leverpastej, en stooor potatisgratäng, lite sill, en massa ägg... bröd och lite olika pålägg också. Thats it. Men det gick hem och alla blev mätta =)

Postat av: Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.

Publicerad 2012-04-09 09:11:44

sv: ja, jag bor hemma hos min mamma, kram! :)

Postat av: Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.

Publicerad 2012-04-09 09:41:18

En månad imorgon, han var även beräknad tills imorgon :)

Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Publicerad 2012-04-09 09:43:16

Tack! :)



Hoppas lillen blir frisk snart!

Kram

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-04-09 21:12:39

Det var smeten till mina brownies med en "peanut twist" :)

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-04-09 22:16:46

EN liten pippi du har där hemma alltså? Stackars"

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-04-10 10:54:44

Tack va gullig du är !!

Hojta till bara så kommer jag och bagare Viggo och fixar tårtor, men man vet aldrig åt vilket håll vi vänder dem ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela